A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

When you ask Michael Solomonov to do a Chef's Night Out, he's going to do something entirely different than anybody else. Mike and his partner, Steven Cook, run CookNSolo, a restaurant group that serves some of the best food in Philly from the kitchens of Zahav, Abe Fisher, Percy Street BBQ, Dizengoff, and Federal Donuts. Mike and his friends, Michael Persico and Jen Carroll, embark on one of the most epic episodes of Chef's Night Out by eating, gambling, eating again and then surfing, all through the night in two different states. We start in Philly at industry favorite Tai Lake for steamed shrimp and clams, then drive to Atlantic City for late night tacos and sopes, gambling at The Tropicana, and Philly cheesteaks with the one and only Tony Luke Jr. of Tony Luke's. What's the best way to rest up after an all nighter of eating and gambling? Surfing, of course. Mike and friends hit the water in Atlantic City and then head back to Philly for early morning donuts and coffee. We're tired just thinking of it. WATCH NEXT: Chef's Night Out with Paulie Gee's: http://bit.ly/1Rw8y94 Subscribe to Munchies here: http://bit.ly/Subscribe-to-MUNCHIES Check out http://munchies.tv for more! Follow Munchies here: Facebook: http://facebook.com/munchies Twitter: http://twitter.com/munchies Tumblr: http://munchies.tumblr.com Instagram: http://instagram.com/munchiesvice Pinterest: https://www.pinterest.com/munchies Foursquare: https://foursquare.com/munchies More videos from the VICE network: https://www.fb.com/vicevideos

A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov sentiment_very_dissatisfied 458

Surf 4 years ago 344,628 views

When you ask Michael Solomonov to do a Chef's Night Out, he's going to do something entirely different than anybody else. Mike and his partner, Steven Cook, run CookNSolo, a restaurant group that serves some of the best food in Philly from the kitchens of Zahav, Abe Fisher, Percy Street BBQ, Dizengoff, and Federal Donuts. Mike and his friends, Michael Persico and Jen Carroll, embark on one of the most epic episodes of Chef's Night Out by eating, gambling, eating again and then surfing, all through the night in two different states. We start in Philly at industry favorite Tai Lake for steamed shrimp and clams, then drive to Atlantic City for late night tacos and sopes, gambling at The Tropicana, and Philly cheesteaks with the one and only Tony Luke Jr. of Tony Luke's. What's the best way to rest up after an all nighter of eating and gambling? Surfing, of course. Mike and friends hit the water in Atlantic City and then head back to Philly for early morning donuts and coffee. We're tired just thinking of it. WATCH NEXT: Chef's Night Out with Paulie Gee's: http://bit.ly/1Rw8y94 Subscribe to Munchies here: http://bit.ly/Subscribe-to-MUNCHIES Check out http://munchies.tv for more! Follow Munchies here: Facebook: http://facebook.com/munchies Twitter: http://twitter.com/munchies Tumblr: http://munchies.tumblr.com Instagram: http://instagram.com/munchiesvice Pinterest: https://www.pinterest.com/munchies Foursquare: https://foursquare.com/munchies More videos from the VICE network: https://www.fb.com/vicevideos

Show More

Advertising
ADVERTISING

Most popular comments
for A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

missy mason
missy mason - 1 year ago
Surreal and magical...lol lol
missy mason
missy mason - 1 year ago
Wow...so much fun...funny lol lol lol
SanFranFan30
SanFranFan30 - 1 year ago
should been Chef's Day out
silversmitty
silversmitty - 1 year ago
so contrived
N Sil
N Sil - 2 years ago
Yo how long was this guy awake for again??
Cee Cee B.
Cee Cee B. - 2 years ago
I'm sure the frog enjoyed being shook around in a dry box and being stuck in people's faces. I eat meat but show a little compassion.
Tanaka Kahlari
Tanaka Kahlari - 2 years ago
Aww how sweet your blondie friend os a sweetheart
Dune
Dune - 2 years ago
Authentic Israeli food...so heres pita and humus...get that shit outta here. Kosher ham he says.
Seungsoo Im
Seungsoo Im - 3 years ago
"if you are stagnant, you fucking suck and you die"

10. comment for A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

FUCKME
FUCKME - 3 years ago
im from europe i always thought philadelfia looks like its always sunny in phily
FUCKME
FUCKME - 3 years ago
btw you can eat healthier and tastier
A Highly Sophisticated Gentleman
A Highly Sophisticated Gentleman - 3 years ago
kosher style shrimp, oysters and pork.
A Highly Sophisticated Gentleman
A Highly Sophisticated Gentleman - 3 years ago
"All the different cultures that make up israel" So, in other words, orthodox judaism and all the cultures that are denied basic goods and services
Maacah
Maacah - 3 years ago
This was probably on e of my favorite episodes, It just shows you that you don't need to drink to have a good time. They seemed like a really good group to go our with and get your eat on!
John Brower
John Brower - 3 years ago
The most boring night in AC I've ever witnessed. The drunk chicks had the right idea.
horizonfios
horizonfios - 3 years ago
arabic food*
ph0kused
ph0kused - 3 years ago
Although Kazakhstan a glorious country, it have a problem, too: economic, social, and Jew.
John shears
John shears - 3 years ago
what is this isreol he speaks of? I'v heard of Palestine but isreol is not a real place
BrokenRRT
BrokenRRT - 3 years ago
Shitiest steak sandwich ever!
noah lawrence
noah lawrence - 3 years ago
this dude is super edgy

20. comment for A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

Jordan Schueller
Jordan Schueller - 3 years ago
Wait how long were they awake for?
Aleksandras L
Aleksandras L - 3 years ago
open and close the sliding door. such a badass
Thomas van den Berg
Thomas van den Berg - 3 years ago
peta is going to be on yo ass
oesaone
oesaone - 3 years ago
i want to see some nice and tasty looking food, but this high end yuppies make me wanna throw up.
Reyez
Reyez - 3 years ago
13:17 was she just standing super still lol tripped me out
Eric Carlstrom
Eric Carlstrom - 3 years ago
he looks like Ryan Reynolds' autistic brother.
Jase Hilen
Jase Hilen - 3 years ago
cant even surf
John Christopher Santos
John Christopher Santos - 3 years ago
i dunno why but this is the happiest chefs night out that ive watched.
Paul Andree Vergara
Paul Andree Vergara - 3 years ago
low audio
Juts Crowned
Juts Crowned - 4 years ago
That guy that took the frog out looks like a fucking frog lol

30. comment for A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

Ha080
Ha080 - 4 years ago
Israeli food is literally the food you find in Arab countries lmao did Israel steal hummus and etc from the Arabs too? Smh...
Vincent Olterigo
Vincent Olterigo - 3 years ago
No, it was about 1 million Jews who were forced to leave the Muslim-majority countries that brought their foods to Israel in late 40's - early 50's. Now, their descendants constitute the majority of Jews in Israel, and more are moving - this time descendants of the Jews of Muslim lands who moved to France, now they too are moving to Israel, this time bringing French cuisine as well.
firas ab
firas ab - 4 years ago
the most boring episode ever
TheNLHunting
TheNLHunting - 4 years ago
oh fuck off dude, your boring as fuck
David
David - 4 years ago
New title.-"day in the life of kooks"
salvador razo
salvador razo - 4 years ago
why did that frog have better abs than me
mhillmanxx
mhillmanxx - 4 years ago
Holy Fucking Boring, this show is so hit or miss.
KOilithya
KOilithya - 4 years ago
Anyone else notice how the same security guards were walking with them the entire time they were leaving the casino. I think they got escorted out XD
Grace Charles
Grace Charles - 4 years ago
This is one of the my favorite chefs on munchies ever!!! Hilarious awesome chill
Jason Cox
Jason Cox - 4 years ago
not sure why this is getting so many down votes. looks like a good time with some good homies to me.
rollership
rollership - 4 years ago
i think this is the farthest and (probably?) longest night in this series. what were those security guards following them leaving the casino?
Andy Groves
Andy Groves - 4 years ago
what happened to the frog. dick
kush yah
kush yah - 4 years ago
my fav one
CAN Control
CAN Control - 4 years ago
This shit was puss. Poor frog, having to hang out wit em.
Eric Garcia
Eric Garcia - 4 years ago
They're called sopes bruh
Chazzbeef
Chazzbeef - 4 years ago
More braydon szafranski
N
N - 4 years ago
The sandwich guy using plastic gloves to cook is a disrespect to food and humanity
Parker Family
Parker Family - 4 years ago
Free Palestine. ~Richard Parker
Nick Nguyen
Nick Nguyen - 4 years ago
koooook
okicat1
okicat1 - 4 years ago
Who are these flaming homosexual Jews? This shit sucks.
Sawgy One
Sawgy One - 4 years ago
Justin Bieber brought me here.

50. comment for A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

Miscer
Miscer - 4 years ago
Why is everyone complaining? His hosting is fine.
Chef Yota
Chef Yota - 4 years ago
Fuck this Israeli food garbage. It's Palestinian culture they are stealing
Liam Gallagher
Liam Gallagher - 4 years ago
This guys a nerd..he's def gotten his fair share of wedgies and wet willies
Oliver Carpenter
Oliver Carpenter - 4 years ago
anddddddd the winner for Boringest all nighter ever goes to...
FunkyDoolittle
FunkyDoolittle - 4 years ago
poor frog
Alex I
Alex I - 4 years ago
I must admit, the food looks good. That's only because it's arab*** food. But yeah the guys a prick.
МОЯ ИГРА
МОЯ ИГРА - 4 years ago
People come up to me on the channel, I'm there I'm eating with relish, if someone like, repost support. Thank you so much!
Aerotyler23
Aerotyler23 - 4 years ago
Go study English then come back post something legible
Ranulfo S
Ranulfo S - 4 years ago
The guy had Maxson's coat from Fallout 4
Dan Murphy
Dan Murphy - 4 years ago
These guys are so f*cking crazy and loose brah, it's like they don't even care.
Stephan Schwarz
Stephan Schwarz - 4 years ago
one of the most misleading titles when it comes to the actual content.
Mike Chapman
Mike Chapman - 4 years ago
Poor frog,DUMBASS
Boz
Boz - 4 years ago
food's absolute garbage
Jayman
Jayman - 4 years ago
These people were not a good fit for the show.
WifiGodx
WifiGodx - 4 years ago
i just came here for pancho's tacos
Peter C.
Peter C. - 4 years ago
least charismatic human ever
ilikethingsfromjapan
ilikethingsfromjapan - 4 years ago
everyone was too sober for me to enjoy this
Da GuvNa
Da GuvNa - 4 years ago
I've been cooking since 1999, lost a lot of cook and Chefs to alcohol and drugs. So yeah sober definitely helped me out. Now I teach kids from 14 to 18. It's awesome
Shan Devin
Shan Devin - 4 years ago
+ilikethingsfromjapan cus your trapped and not happy being sober is 100 times better then being high and i know from experience
Diggnuts
Diggnuts - 4 years ago
Israeli food? Thats easy... Shoot a native and then don't eat pork.
ShabA
ShabA - 1 year ago
thirdworldhipster
Lol. It's such a joke.
thirdworldhipster
thirdworldhipster - 3 years ago
No kidding. Throws in Kebabs, Shawarma, and Pita bread and calls it Israeli. Next they're gonna claim Biryani and Scheczhuan noodles as Israeli food too.
Verbal Vertigo
Verbal Vertigo - 4 years ago
and then they did aaaaal the coke in the world
rawlakid
rawlakid - 4 years ago
Dopes, not sopas
Roan Dillon
Roan Dillon - 4 years ago
They don't drink ?
Luke Kemp
Luke Kemp - 4 years ago
This was the chillest episode of chefs night out in awhile
Chuck Billy
Chuck Billy - 4 years ago
So we were going to work through the frog in the boot box abuse and watch but when u mentioned Israel, which has no cuisine. you stole it from Arabs nigga, we both threw up and changed the channel. #fuckisrael #freepalestine #boycottisrael #fuckyoumurderers
Geovanni Romero Cámara
Geovanni Romero Cámara - 4 years ago
Where is the beer?
Gear Guru
Gear Guru - 4 years ago
Even though this is the most sober chefs night out in Munchies history. Its up there with the best of them. Coffee, donuts and waves duuuuude!
nandoughs
nandoughs - 4 years ago
i want a doco on pancho's!
SWEGGIE
SWEGGIE - 4 years ago
bunch of fucktards
M Mazurkiewicz
M Mazurkiewicz - 4 years ago
does anyone know how long this guy was awake for all the filming?
Korneel Ryckewaert
Korneel Ryckewaert - 4 years ago
at 1:50 he says he whips his tahini with ice water. Why does he uses ice water? is it something tastewise or does it have an influence on the smoothness? thank you!
GeneralAnnoyance
GeneralAnnoyance - 4 years ago
This dude has the same voice as lil dicky
MyNegativeCreep
MyNegativeCreep - 4 years ago
I don't like the way they treat the living frog...
Abel Axen
Abel Axen - 4 years ago
I went to insult you, but, looking at your profile pic, you already said it.
JaQuan Jones
JaQuan Jones - 4 years ago
Well that's just too damn bad
Mudbone gaming
Mudbone gaming - 4 years ago
its sopes, not sopas.
Zain Khan
Zain Khan - 4 years ago
Yo were they awake for 24 hours??
Esteban Cuatro
Esteban Cuatro - 4 years ago
I have a belly button
panisjunker
panisjunker - 4 years ago
Whats up with the god damn static in the background through the whole episode? Was your audio person drinking all the alcohol the chefs would normally down? Pretty solid otherwise.
panisjunker
panisjunker - 4 years ago
Whats up with the god damn static in the background through the whole episode? Was your audio person drinking all the alcohol the chefs would normally down? Pretty solid otherwise.
T. Gordon
T. Gordon - 4 years ago
such a good episode
Esteban Cuatro
Esteban Cuatro - 4 years ago
Hahahah werd
chungfumaster
chungfumaster - 4 years ago
How could they go down to Atlantic City and get sandwiches from anywhere that isn't White House?
Efrain Flores
Efrain Flores - 4 years ago
Hey dude. It's not "sopas" it's "sopes". Just saying. But how would you know that you're from Israel.
Mais
Mais - 4 years ago
this chefs night out was really good! I like how they took breaks doing cool things between eating
Johnny oneye
Johnny oneye - 4 years ago
1 decent ride?
ice cream headaches
surf 1 wave in warm water, Hawaii
you'll throw away wet suit and relocate
zikuskate
zikuskate - 4 years ago
Nice episode. And yeah...Fuck Israel
King Zelos
King Zelos - 4 years ago
If I go into a Chinese Restaurant the first thing I'm ordering is General Tso Chicken with Pork Fried Rice. Fuck that sea game.
laki74
laki74 - 4 years ago
Hey, it's Jen from Top Chef.
BlueJudySuite
BlueJudySuite - 4 years ago
Frog was straight out of Battletoads. Ripped.
MisticCoke
MisticCoke - 4 years ago
lol its worth a shot
Yellow Bird
Yellow Bird - 4 years ago
bullshit ,only mid-rich people would devour. fuck this.and this yeasty bread. Fake kitchen stuff only kitchen ppl would recognize/could know about...
shiftynater
shiftynater - 4 years ago
FUCKING KOOK!
Warner Robinson
Warner Robinson - 4 years ago
he made philadelphia look boring as shit. loved the shameless tony luke's plug. one of the nastiest cheese steaks in philly
MyTubeIsBetter20
MyTubeIsBetter20 - 4 years ago
why wasn't Jenn this non-bitchy on Top Chef?
Unbroken
Unbroken - 4 years ago
That frog has a six pack.

100. comment for A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

Oligg
Oligg - 4 years ago
this one was boring :(
mart3h
mart3h - 4 years ago
Kosher style pork and clams? Am I missing something here?
Bern Fernius
Bern Fernius - 4 years ago
+mart3h his restaurant is kosher "style"/israeli so non-kosher foods is a nice break from that
EyesofNova
EyesofNova - 4 years ago
Not my favorite chefs night out. Opening the door and closing the door quickly? We've got a badass over here.
ElroyJetson
ElroyJetson - 4 years ago
OPEN THE DOOR.
Saiwene Pagoubanehote
Saiwene Pagoubanehote - 4 years ago
more cheif
imtheedirector
imtheedirector - 4 years ago
So they were high on sugar the entire time from the gummy worms?
Jack Vasylenko
Jack Vasylenko - 4 years ago
"First I think think we should open and close the van door tho, just for fun"
*opens and closes van door*
Bryan Liang
Bryan Liang - 4 years ago
Mike Solomonov the kinda snob who hates mayonnaise, but loves aioli.
Da GuvNa
Da GuvNa - 4 years ago
Look up Paulie G munchies episode, they show how we old schoolers really go after work.
Bryan Liang
Bryan Liang - 4 years ago
Both are egg yolk and oil emulsions. Nowadays, the two terms get interchanged so often they mean the same thing.
MadHog
MadHog - 4 years ago
Mayonnaise and Aioli are two totally different things. It's like blaming someone for loving apples, but hating pears.
mario juana
mario juana - 4 years ago
Chill with the commercials
Marley Francois
Marley Francois - 4 years ago
Anybody else think this guy looks like nick Jonas in ten years?
BLMbeats
BLMbeats - 4 years ago
more of this!
Bousa4
Bousa4 - 4 years ago
wheres the booze? usually everybody is so fucking hammerd in these, but not in this one. waited the whole video when they bring out the booze and start drinking :D
Poscy
Poscy - 4 years ago
What a douche
jurassicsushi
jurassicsushi - 4 years ago
Another Winning Episode' Thanks Munchies You're appreciated.
PAYNOC
PAYNOC - 4 years ago
i think im speaking for everyone when i say this, bring back matty matheson everyone else beside him and acton are shit
Daniella Tello
Daniella Tello - 4 years ago
Charlet is cool too
MrKdizzle09
MrKdizzle09 - 4 years ago
+christoffer ahlers Eddie is shit
Raven
Raven - 4 years ago
+paynoc11 action is needed.
duveddet
duveddet - 4 years ago
+paynoc11 forgot eddie
Ian Armstrong
Ian Armstrong - 4 years ago
that frog in the beginning has nicer abs than me
chickensaurusrex711
chickensaurusrex711 - 4 years ago
This guy sounds like Lil Dicky. Is it a Jewish thing?
oliverislost
oliverislost - 4 years ago
not at all
Raven
Raven - 4 years ago
+chickensaurusrex711 yeah extra air through the nose.
Huntzy
Huntzy - 4 years ago
And they look alike too lol
Leonar12345
Leonar12345 - 4 years ago
holy crap it's Jennifer Carroll
hunter752
hunter752 - 4 years ago
He reminds me of lil dicky just his personality
MWYANT19
MWYANT19 - 4 years ago
the food looks crazy good.
Roberto Montes
Roberto Montes - 4 years ago
did the frog have abs?
Omar Sanchez
Omar Sanchez - 4 years ago
they are called Sopes, not sopas. Pendejos!
ezekiel peppers
ezekiel peppers - 4 years ago
How are chefs not fat
ezekiel peppers
ezekiel peppers - 4 years ago
He said fuck alot
Nick S
Nick S - 4 years ago
I prefer to see them party as well. But, this was one of, if not my favorite, episode.
Xavier Toussaint
Xavier Toussaint - 4 years ago
Im gonna start cataloging all these restaurants so I can go and try them
Chris M
Chris M - 4 years ago
+Xavier Toussaint Yeah, that kahav place (or whatever its called) looked pretty good. Wouldn't mind trying that out.
Liam's LunchBox
Liam's LunchBox - 4 years ago
+Xavier Toussaint LOL i have been! theres too many!
Jackie The Great
Jackie The Great - 4 years ago
I love this, I want to do this in the future.
Big Boi
Big Boi - 4 years ago
I fix the refrigerators for Panchos... 0_0 It's weird seeing a place you've been too on a show.
Tearyatobitz
Tearyatobitz - 4 years ago
I thought I was awkward when it comes to hand shake, but damn this guy is extra lol
mrDFW21
mrDFW21 - 4 years ago
they ate sopes at the taco shop. sopas translates into english as soups. Get your shit together munchies
SikedMike
SikedMike - 4 years ago
Tai Lake is the shit! I go just about every week
Daniel Kurtz
Daniel Kurtz - 4 years ago
I grew up in AC and this made me a little homesick. I miss tacos de lengua...
TouchyBanana
TouchyBanana - 4 years ago
I still have yet to go to Federal Donuts... maybe in October...
WIllimeace
WIllimeace - 4 years ago
This was hilarious
jkol
jkol - 4 years ago
7:36 LOLCRINGE HUEHUEHUEHUEHUEHUE
Alperen Safi
Alperen Safi - 4 years ago
Wtf is up with this guy's scumbag laugh?
DarkEpyon123
DarkEpyon123 - 4 years ago
this was an awesome episode.
Andrew Blundell
Andrew Blundell - 4 years ago
Hahahah the cops escorting then out of the casino in both of those shots is hilarious.
HarryC26
HarryC26 - 4 years ago
that fucking frog had a sixpack! jeeeezus
Atticus Reid
Atticus Reid - 4 years ago
Owns and runs Israeli Jewish kosher restaurants but slams down shellfish and pork after hours.......hypocrisy? I could give a shit either way but it seems like polar opposite worlds.
Masih Razegh
Masih Razegh - 4 years ago
+S Wyatt alot of jews dont believe in God anyway.
Richard Wang
Richard Wang - 4 years ago
a Chinese restaurant doesn't have to Buddhist
maverickx1221
maverickx1221 - 4 years ago
"Fuck these self-important assholes"- the frog
Miguel Ayala
Miguel Ayala - 4 years ago
It was a mistake to watch this hungry, I'm gonna go eat everything brb.
L. OMALLEY
L. OMALLEY - 4 years ago
can someone tell me how many times he says fuck
Michael Thorn
Michael Thorn - 4 years ago
Everyone should dislike all munchies videos until they bring action back to the channel
gOtze1337
gOtze1337 - 4 years ago
+Michael Thorn whats your problem, there are tons of trailers of him :P
Lothario
Lothario - 4 years ago
+Michael Thorn go to the viceland channel, his show is on there now
Johnny oneye
Johnny oneye - 4 years ago
#Fuckthatsdelicious
keeping the beef in the kitchen
lmao
Michael Thorn
Michael Thorn - 4 years ago
I respect you so much 
Gustavo Ruiz
Gustavo Ruiz - 4 years ago
+Michael Thorn you should shut da fuck up bitch or stop writing shit wathever
Michael Thorn
Michael Thorn - 4 years ago
In the grand scheme of things it's one show from the whole of their channel, further, it's a show action has stated he wants on youtube.
PJ DeVisser
PJ DeVisser - 4 years ago
+Michael Thorn Yeah that will probably make them bring back Action and cancel their new tv channel....
ucdcrush
ucdcrush - 4 years ago
If only he'd flown out of the open van door.
coolman949
coolman949 - 4 years ago
+ucdcrush That would have been awesome! As long as he didn't die or get seriously injured
chef mike
chef mike - 4 years ago
Excellent episode. This Chef is Top Tier in Philadelphia. Really enjoyed this. Thank you for sharing this talented episode. Blessings ChefMike
majmunko23
majmunko23 - 4 years ago
goes for handshake

gets a dap

rekt
majmunko23
majmunko23 - 4 years ago
+DMTryp yeah
DMTryp
DMTryp - 4 years ago
+majmunko23 I think a lot of people in the food industry don't like shaking hands for germ purposes.
T Bone
T Bone - 4 years ago
11/10 would not try again
Charles Green
Charles Green - 4 years ago
did you know he was awake for 24 hours...
Larisa Theory Zeus
Larisa Theory Zeus - 4 years ago
Greetings Everyone!
IamSeezy
IamSeezy - 4 years ago
One of the best episode. They are so relax that's crazy...
WIllimeace
WIllimeace - 4 years ago
+SeezyBeats I was lapping the whole episode
Rai Gresham
Rai Gresham - 4 years ago
Was this a Straight Edge Chef's Night Out? Not complaining, just noticed it.
Rai Gresham
Rai Gresham - 4 years ago
+Jim Morrison I mean that was pretty sick...even though I had done the same thing in middle school in a car a friend stole.
Sebastian
Sebastian - 4 years ago
+Rai Gresham Didn't you see? They opened and closed the van door, brah!?!?!?!?!!??!?!?
Andrew Dobson
Andrew Dobson - 4 years ago
+Matt MC thanks for the link.  It was nice that he never mentioned it at all.  A lot of people in recovery can be really in your face about it.  In hindsight, him munching on what looks like sour patch kids is usually a dead giveaway!
Matt MC
Matt MC - 4 years ago
coolman949
coolman949 - 4 years ago
+Andy Dobson That's true but in the chef community it's super rare to see a chef that doesn't drink. That's why pretty much every Munchies episode has everyone getting drunk. Also, notice how his two friends weren't drinking as well? It may be because Solomonov is in recovery and they wanted to be respectful.
Andrew Dobson
Andrew Dobson - 4 years ago
+Steve Jenkins just because you don't drink doesn't mean you are a recovering addict
coolman949
coolman949 - 4 years ago
+Rai Gresham I noticed that too and I agree with Steve Jenkins. Most likely they are all alcoholics/addicts
Rai Gresham
Rai Gresham - 4 years ago
+Steve Jenkins yeah I started to get that impression off the amount of coffee he was drinking. Hey, and way to show how the other half spends a night out. Don't always have to get trashed to have fun.
Steve Jenkins
Steve Jenkins - 4 years ago
+Rai Gresham Yeah probably Mike Solomonov is a recovering addict
Francisco Santiago
Francisco Santiago - 4 years ago
All I had to eat today was cereal, coffee and biscuits. I'm really sad.
Ramon Greenwood
Ramon Greenwood - 4 years ago
+Francisco Santiago update: I had pizza.
Francisco Santiago
Francisco Santiago - 4 years ago
Pizza? I hate you so much right now.
Ramon Greenwood
Ramon Greenwood - 4 years ago
I've had 3 bags of crisps and a brownie, hoping for pizza later.
Beatriz Arguelles
Beatriz Arguelles - 4 years ago
tacos ♡"
Game world
Game world - 4 years ago
from trump with love.......VOTE FOR TRUMP 2016!!! VOTE FOR TRUMP 2016!!! VOTE FOR TRUMP 2016!!!
Thomas Laurence
Thomas Laurence - 4 years ago
like this for no reason
SlowJoman
SlowJoman - 4 years ago
How did that guy know it was chef's night out?
SlowJoman
SlowJoman - 4 years ago
+Doggepp Maybe the vice camera crew have a chef's night out sticker on the camera!
Doggepp
Doggepp - 4 years ago
+SlowJoman I dont know, maybe because they are semi-famous chefs, and they have a vice camera crew with them, but just maybe that?
Diego de Rivera
Diego de Rivera - 4 years ago
Hmm no shots or any booze? Still a cool episode though
PHISH
PHISH - 4 years ago
yo
Case Ment
Case Ment - 4 years ago
This guy really couldn't get over the fact they didn't sleep
Jose Mora
Jose Mora - 4 years ago
+S Wyatt And good meth
WIllimeace
WIllimeace - 4 years ago
+S Wyatt Ugh Exams=SlowDeath
Atticus Reid
Atticus Reid - 4 years ago
No joke,I've been awake for 48+hours,several times.........it's called final exams!
Vlone Thug
Vlone Thug - 4 years ago
from switzerland with love^^
AtheismProd
AtheismProd - 4 years ago
tacos
alucardltu
alucardltu - 4 years ago
Frog had a sixpack wtf :D
Kane Danaher
Kane Danaher - 4 years ago
+alucardltu Dona-fuckin-tello
joniquies Washington
joniquies Washington - 4 years ago
From Africa with love
Sol FH
Sol FH - 4 years ago
From israel with love
WolfPistol
WolfPistol - 4 years ago
+ADAM arafan fuck Israel #187
Sol FH
Sol FH - 4 years ago
+ADAM arafan thanks man that means a lot coming from you.
Leon Mada
Leon Mada - 4 years ago
+Sol Fayerman-Hansen hansen ur alright man ur alright good job
Sol FH
Sol FH - 4 years ago
+ADAM arafan thanks bro
Leon Mada
Leon Mada - 4 years ago
Fuck israel
UltraSheep IL
UltraSheep IL - 4 years ago
+Sol Fayerman-Hansen Same get ready for the heat
lali
lali - 4 years ago
first

Similar videos
for A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

Surf

Dolphin Surfing, Woman Wakeboarding with...

17,769 likes 21,503,110 views 7 years ago

Dolphin Surfing in the Sea of Cortez with the crew from Pro-Windsurf La Ventana. This was definitely one of the TOP...

Surf

Sewer Surfing with Poopies | Who is JOB 3.0: S2E6

49,258 likes 19,102,258 views 7 years ago

►WATCH JOB’S NEW SEASON on Red Bull TV: http://win.gs/JOBPlaylist Watch things get dirty as Poopies faces his...

Surf

Extreme Skateboarding and Surfing Panther! | 35...

45,408 likes 18,732,092 views 3 years ago

Watch the Pink Panther get into mischief while skateboarding and surfing! (1) Pink Pool Fool - After the Pink...

Surf

OCEAN WAVES of MUD! Eating Sand, Surfing Fails...

43,567 likes 9,903,571 views 3 years ago

We went to the Moon Palace Grand Resort in Cancun Mexico to see what this new hotel was all about! Here is part 1 of...

Surf

작은 도미노의 날개짓, 도미노...

34,966 likes 9,489,930 views 2 years ago

작은 도미노 조각이 커다란 도미노를 넘어 뜨립니다. 외국의 도미노를 주제로 한 축제의...

Surf

GTA SAN ANDREAS SURFING MOD

6,369 likes 8,412,938 views 10 years ago

GTA SAN ANDREAS SURFING MOD USING CLEO 3 MODS

Related videos
to A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

Surf

Dolphin Surfing, Woman Wakeboarding with...

17,769 likes 21,503,110 views 7 years ago

Dolphin Surfing in the Sea of Cortez with the crew from Pro-Windsurf La Ventana. This was definitely one of the TOP...

Surf

Sewer Surfing with Poopies | Who is JOB 3.0: S2E6

49,258 likes 19,102,258 views 7 years ago

►WATCH JOB’S NEW SEASON on Red Bull TV: http://win.gs/JOBPlaylist Watch things get dirty as Poopies faces his...

Surf

Extreme Skateboarding and Surfing Panther! | 35...

45,408 likes 18,732,092 views 3 years ago

Watch the Pink Panther get into mischief while skateboarding and surfing! (1) Pink Pool Fool - After the Pink...

Surf

OCEAN WAVES of MUD! Eating Sand, Surfing Fails...

43,567 likes 9,903,571 views 3 years ago

We went to the Moon Palace Grand Resort in Cancun Mexico to see what this new hotel was all about! Here is part 1 of...

Surf

작은 도미노의 날개짓, 도미노...

34,966 likes 9,489,930 views 2 years ago

작은 도미노 조각이 커다란 도미노를 넘어 뜨립니다. 외국의 도미노를 주제로 한 축제의...

Surf

GTA SAN ANDREAS SURFING MOD

6,369 likes 8,412,938 views 10 years ago

GTA SAN ANDREAS SURFING MOD USING CLEO 3 MODS

About A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov

The "A Night of Eating, Gambling, and Surfing with Michael Solomonov" video is part of the surfing, sexy girls, beach category, which contains similar videos like this one.

Subscribe hot viral Aquatic videos!