Advertising
ADVERTISING

Most popular comments
for CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

NiGGa KinG
NiGGa KinG - 2 years ago
Can I use this video on my videom with nice montage
Exéod
Exéod - 2 years ago
It's cool but you can't call your video like this because you've cuted the video and put a good music
Kristian Murvold
Kristian Murvold - 2 years ago
scam site
FoxGamesTv
FoxGamesTv - 2 years ago
Can I use your vid for background I will link you :)
EliteFusionZ
EliteFusionZ - 2 years ago
This Is Impossible For Me
HalilY
HalilY - 2 years ago
Hello guys on my channel there is SURF with ZOMBIES! ZOMBIE ESCAPE SURF WATCH IT ITS AWESOME
Fox
Fox - 2 years ago
What the music on the video?
XenasTM
XenasTM - 2 years ago
its look like cluster truck
Some Random Auzzie Cotter
Some Random Auzzie Cotter - 2 years ago
I can do better than that

10. comment for CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

death rider
death rider - 2 years ago
I've deleted everything on file yet my PC is still crying for mercy XD XP
Henxy HD
Henxy HD - 2 years ago
server ip ?
Dori4N You2Be
Dori4N You2Be - 2 years ago
Too Laggy ;))
Keepler
Keepler - 2 years ago
Where's the montage?
Inge Ørstad
Inge Ørstad - 2 years ago
whats the second map?
Razvan Gaming200
Razvan Gaming200 - 2 years ago
You Surfed Soooo Good That I Tought A Robot Surfed!
Killcode993 993
Killcode993 993 - 2 years ago
What is the first song name?
Music And more
Music And more - 2 years ago
After i have watched this i cannot even reach surf_utopia
ThatBO3Guy
ThatBO3Guy - 2 years ago
1. Utopia
2. Mesa
3. ???
4. Forbidden Ways
5. Mesa Mine
6. ???
7. ???
Suhai Mihai Adrian
Suhai Mihai Adrian - 2 years ago
What is song name

20. comment for CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

Suhai Mihai Adrian
Suhai Mihai Adrian - 2 years ago
I like the song
ax1dent - Loki
ax1dent - Loki - 2 years ago
what is this maps ip? i never found it after gettign a new account
the soviet union
the soviet union - 2 years ago
I lke the part when he held the knife
Някъв тъп канал.
Някъв тъп канал. - 2 years ago
Surf Montage :D:D:D:D:D:D:D:D: Only ez maps...scrub. This is montage... -> https://www.youtube.com/watch?v=kNHoghBSMhc&t=121s | https://www.youtube.com/watch?v=mgnECvX3nnc&t=30s
Ronso
Ronso - 2 years ago
name of server?
Sarah Kordic 4A Østerbyskolen
Sarah Kordic 4A Østerbyskolen - 2 years ago
Nice video:3
Rap Communauté
Rap Communauté - 2 years ago
name maps please
Mishaal Nasser
Mishaal Nasser - 2 years ago
i feel like surfing is CS:GO is easier
3 Kafadar HD
3 Kafadar HD - 2 years ago
Song name please
Squeri !
Squeri ! - 2 years ago
Surf timer easy 1-3

30. comment for CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

Mafia Studios
Mafia Studios - 2 years ago
No hate but 60fps is not much, mine rolls with 290 max, remember no hate you are awesome
DeadSeven 7
DeadSeven 7 - 2 years ago
Map plz ?
Bobyst XD
Bobyst XD - 2 years ago
al v me caga porque pone l amusica muy fuerete ee;pro
Sir Devo
Sir Devo - 2 years ago
What was the first map?
Denis Canaku
Denis Canaku - 2 years ago
Sir Devo utopia v3
XFX
XFX - 2 years ago
G0ulart use your video
Musa Shehov
Musa Shehov - 2 years ago
You are pro
Джели ONE
Джели ONE - 2 years ago
Ping. Your ping is normal.
I just want normal ping....
(My ping in matchmaking
is 120-200. I hate my ping)
Gabriel Ambrosio
Gabriel Ambrosio - 2 years ago
what The name of The maps
WeebPower
WeebPower - 2 years ago
Bad choice of music but still nice surf skills
Patryk wróbel
Patryk wróbel - 2 years ago
Hahaha poor knife
Lemons Are Lemonade
Lemons Are Lemonade - 2 years ago
0:55 gottem
Vintea - Kreativní nápady s trochou optimismu
Vintea - Kreativní nápady s trochou optimismu - 2 years ago
Yes, please :)
BassCobra
BassCobra - 2 years ago
what is the name of the first surf map ?
Denis Canaku
Denis Canaku - 2 years ago
BassCobra surf_utopia v3
AxeStrenge
AxeStrenge - 2 years ago
Mec t trop fort !!!!
Sтяαиg `
Sтяαиg ` - 2 years ago
Sky
4rthur games
4rthur games - 2 years ago
Kla a boaca
Toby Graham
Toby Graham - 2 years ago
(°◇°;) SO SATISFYING
Mixi GG
Mixi GG - 2 years ago
Can I use your video for my video?For no copyright?Pls
Elijah Park
Elijah Park - 2 years ago
This looks way to hard
Alex
Alex - 2 years ago
y make a montage of 1 - 2 tier maps...

50. comment for CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

Nub Dog
Nub Dog - 2 years ago
Lol its so smooth
Dawideq
Dawideq - 2 years ago
Gravity 200
cularmystics
cularmystics - 2 years ago
well congrats that you have so much sucess with this video, but its kinda unfair for all those people who make the same videos, surf 1000 times better than you and still get no clicks
Louis Gautier
Louis Gautier - 2 years ago
You never do shortcuts ? ^^
ForZiT
ForZiT - 2 years ago
name maps pls
りん31
りん31 - 2 years ago
Very Nice Play VIdeo!!
りん31
りん31 - 2 years ago
2:28 Playing Music Name Tytle Plz
TheFlashyTurtle
TheFlashyTurtle - 2 years ago
Why the fuck is this shit more satisfying then porn
Youssef Tahiri
Youssef Tahiri - 2 years ago
name music?
Fox Nerd
Fox Nerd - 2 years ago
maluko mito
Almond & Edguardia
Almond & Edguardia - 2 years ago
Super rare knife animation at 6:23
do you know da WAE?
do you know da WAE? - 2 years ago
Coé g0ulart pegou os videos daqui safado? Hahaushsu
bear_mit_gewehr
bear_mit_gewehr - 2 years ago
I don"t like the music. The Music like Minecraft
DClick GT
DClick GT - 2 years ago
LA BUNLAR CARRY IN VIDEOLARINDA KULLANDIGI OYUN VIDEOLARI DEGILMI AWDHIAUWBDLA :D
NcG12
NcG12 - 2 years ago
WeW
Jffj Jdjdjd
Jffj Jdjdjd - 2 years ago
Map And Song ??
Banana Pls
Banana Pls - 2 years ago
Utopia the best map
Kiristol Pion
Kiristol Pion - 2 years ago
Una mierda de cancion ._.
MyNameIsGabe
MyNameIsGabe - 2 years ago
Play sum o dat roblox surf ma nigga
Woodyツ
Woodyツ - 2 years ago
I just realized I took your name I knew it was familiar sorry dude
Cousin Larry
Cousin Larry - 2 years ago
yeah but...
y tho?
Herachii Br
Herachii Br - 2 years ago
i fucking came
Karel Van Heghe
Karel Van Heghe - 2 years ago
You are so smooth
canmacbom HD
canmacbom HD - 2 years ago
its no good surf video you dont have a butterflyknife go die :P JK
Lags K9
Lags K9 - 2 years ago
Smooth
XenoXEN TV
XenoXEN TV - 3 years ago
fake you man!!!!
[KING] MED -dawniej meduzazniebios
[KING] MED -dawniej meduzazniebios - 3 years ago
48 fps
Hazt
Hazt - 3 years ago
Call of duty black ops 3
The Saint
The Saint - 3 years ago
God?
Belga _sanchez
Belga _sanchez - 3 years ago
Goularte
Dasentry
Dasentry - 3 years ago
Buy a new knife with this YouTube money
killer xxl
killer xxl - 3 years ago
Very nice surfing
Teopy
Teopy - 3 years ago
lol why is this getting so much views ur just surfing no big deal lol
CrazyMegaAether
CrazyMegaAether - 3 years ago
Music?
hgartemis20007
hgartemis20007 - 3 years ago
what its music 00:10
SokGaming
SokGaming - 3 years ago
This is just satisfying to watch could watch this and listen to the music all day long.
adiglontz adiglontz
adiglontz adiglontz - 3 years ago
nice pro surf
Fr0sted
Fr0sted - 3 years ago
I CAN NEVER FIND THAT MAP
ZSOLTIKA CHANNEL
ZSOLTIKA CHANNEL - 3 years ago
Zene title ?
GamesT.V and Vlog
GamesT.V and Vlog - 3 years ago
Music 0:33
hgartemis20007
hgartemis20007 - 3 years ago
GamesT.V respond xd!!!
Şükrü Açık - Türkçe Rap
Şükrü Açık - Türkçe Rap - 3 years ago
Good job man !
Nasir Harvell
Nasir Harvell - 3 years ago
What about 10 FPS
Johnny Nguyen
Johnny Nguyen - 3 years ago
Whats the name of the first map??
Luizeera
Luizeera - 3 years ago
map?
xTDS
xTDS - 3 years ago
So satisfy ing to watch
Lisu
Lisu - 3 years ago
what is this a song ? ( i know my english is perfect )
many 20
many 20 - 3 years ago
what's music in video?
Zen Fury
Zen Fury - 3 years ago
Song ? Please ?
Şule Yıldırım
Şule Yıldırım - 3 years ago
HELP ME! I play surf workshop. Please give me surf settings
H0w2KB - Pack Maker
H0w2KB - Pack Maker - 3 years ago
music at 0:10 pls

100. comment for CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

LucasciBeast
LucasciBeast - 3 years ago
a great succes my friend u are ferrie goed
HALLOG G
HALLOG G - 3 years ago
Woody:simple shit


People watching:how the fuck does he do this
Curucas
Curucas - 3 years ago
Orgasm
Ksawery Dębosz
Ksawery Dębosz - 3 years ago
High Setings [60FPS] NOOB
Can I get -1 subscribers with no videos?
Can I get -1 subscribers with no videos? - 3 years ago
inspects knife
B頭Benedict Benedict
B頭Benedict Benedict - 3 years ago
Ur knife looks bad
A K I S A# 0 9 2 8
A K I S A# 0 9 2 8 - 3 years ago
Youtuber:so ez.
Me: CYKA BLYAT!! FUCK!!
Ve0 and Le0 parkour
Ve0 and Le0 parkour - 3 years ago
Tittar du på softisffs?
PyQoN x
PyQoN x - 3 years ago
someone pls name all the maps for me
JJSupreme
JJSupreme - 3 years ago
why is everyone bashing him? He made a quality video, regardless of knife, map, or music.
Edgar
Edgar - 3 years ago
ip plz ?
xX Joki Xx
xX Joki Xx - 3 years ago
hello
Monster Blyat
Monster Blyat - 3 years ago
Song name
Jonny lee Johnson
Jonny lee Johnson - 3 years ago
music ?
Stephen Barba
Stephen Barba - 3 years ago
I completed that second map. Mesa. I also completed the last map.
Ben PLAYZ
Ben PLAYZ - 3 years ago
so whats
 the game called
VIRECTRON
VIRECTRON - 3 years ago
Hello
Woody ツ hey for a video of mine I put a video of yours: v and then I put your channel in the credits so that yutubi does not put me a strike just let you know, you will be in the description and good take care bro
Zerex89
Zerex89 - 3 years ago
Just watched 7 mins of surfing thought it was awesome realized it's the same game I just did a comp game on and am like "wow"
Geert Simon Aanen
Geert Simon Aanen - 3 years ago
You make to much airtime like all the time, apart from that nice video
Drop_SP
Drop_SP - 3 years ago
First and 2nd map please? :)
Xhafiron Gold
Xhafiron Gold - 3 years ago
What is the name of this map?
Zahir Gemc
Zahir Gemc - 3 years ago
Adam bazen yakın görüşü 00.1 yapmış beee
Polar
Polar - 3 years ago
This 60 FPS Only?? OH GOD THIS SEEMS LIKE 1000000000 FPS
JustAFlipaClipper
JustAFlipaClipper - 3 years ago
Watching surf videos is so satisfing for some reason
6MS ϟ
6MS ϟ - 3 years ago
Song?
DSPyro Fire
DSPyro Fire - 3 years ago
who was casually listening to 'BYE BYE YESTERDAY' while watching this


just me
k ;c
Deerz
Deerz - 3 years ago
Many surf. Such pro. Very skilled.
joseph laar
joseph laar - 3 years ago
Who watched this video with 720p
Erdem İçmek
Erdem İçmek - 3 years ago
what is the map name
SasukeSX
SasukeSX - 3 years ago
Hey Woody ! How did you get the black gloves?
QuandeN
QuandeN - 3 years ago
What's the first map?
xOluniaX ;3
xOluniaX ;3 - 3 years ago
how name first song?
ChrisBFuzz MCGANG
ChrisBFuzz MCGANG - 3 years ago
Lol couldn't even hit the cylinder skip or finish the level on utopia low-key trash
illumination
illumination - 3 years ago
Uggghhh get a better knife plssss
Aaron Holmes
Aaron Holmes - 3 years ago
Nice surfing and a great taste of music!
Nicolas Marek
Nicolas Marek - 3 years ago
Because why fucking not. Make short surf montage and make a lot of money..
Laurits Møllegaard
Laurits Møllegaard - 3 years ago
I have the same knife
Alex Channel
Alex Channel - 3 years ago
Crosshair settings?
Lean Garcia
Lean Garcia - 3 years ago
100%real no fske
VAliVAlentin 969
VAliVAlentin 969 - 3 years ago
Cumse calls music from the first surf
??
Dimitri Fonseca
Dimitri Fonseca - 3 years ago
what's the first map?
Aconamos
Aconamos - 3 years ago
literally all that this is is you surfing and inspecting your trash knife with music in the background
Barni
Barni - 3 years ago
Just wathcing a guys surfing... why people think this is good? Whatcing grass grov is more better
Rising Destiny
Rising Destiny - 3 years ago
lit af and smooth surf
illumination
illumination - 3 years ago
That graphic card must be like on fire
TheToastLegends
TheToastLegends - 3 years ago
Can i use this vid i am making a sellout video about csgofast ang this will be the background video. I will also give credits to you :) i like your channel keep it up
Bloodstream Pistol
Bloodstream Pistol - 3 years ago
TheToastLegends if you are insinuating I need to apologize I don't but if you are apologizing that's fine
TheToastLegends
TheToastLegends - 3 years ago
Bloodstream Pistol ok then let's end this argue with a sorry...
Bloodstream Pistol
Bloodstream Pistol - 3 years ago
TheToastLegends wtf are you the kid??? Cause u are fucking acting like one and seeing as you play Minecraft I will assume you are
Bloodstream Pistol
Bloodstream Pistol - 3 years ago
TheToastLegends I wasn't calling you a nigger I was simply using it place of dude or bro because those words are so played out never once used it in a racist manner
TheToastLegends
TheToastLegends - 3 years ago
Bloodstream Pistol i will find you.
Bloodstream Pistol
Bloodstream Pistol - 3 years ago
TheToastLegends was I using it in a derogatory manor? It's just a fucking word only you give it the power to hurt you jesus
TheToastLegends
TheToastLegends - 3 years ago
Bloodstream Pistol bro is nigga not a racist word? Stop being a lil kid
Bloodstream Pistol
Bloodstream Pistol - 3 years ago
TheToastLegends how in any way shape or form is that racist
TheToastLegends
TheToastLegends - 3 years ago
I don't force people, If not then don't. Also that's racist bro
Bloodstream Pistol
Bloodstream Pistol - 3 years ago
Nigga u got 97 subs
Leo andreasson
Leo andreasson - 3 years ago
nice only tier 1 maps
El Restaurante De Wess
El Restaurante De Wess - 3 years ago
Daz tiene que aprender de esto :v
FumaFxso
FumaFxso - 3 years ago
Last map name?
MathewTheHypedGuy
MathewTheHypedGuy - 3 years ago
How did this get so much views
apologiz tome
apologiz tome - 3 years ago
map?
EsT GHOST
EsT GHOST - 3 years ago
What's this map called
zegende
zegende - 3 years ago
very nice montage
can you subs me
Genco Kıralı
Genco Kıralı - 3 years ago
1 music what
OneFiveFive - 155
OneFiveFive - 155 - 3 years ago
only 60 fps? potato computer!! i go with 300 fps
louis valbo
louis valbo - 3 years ago
it was what the video was uploaded in, not how many fps his computer can handle.
Aaron Andrew
Aaron Andrew - 3 years ago
SO UGLY
knifer pl
knifer pl - 3 years ago
IP pls :V
Nathan Siepel
Nathan Siepel - 3 years ago
Song name?
Zorico 234
Zorico 234 - 3 years ago
3:15 map?
tabezkitu
tabezkitu - 2 years ago
surf forbidden ways
Lex The Copycat
Lex The Copycat - 3 years ago
hidden pathways and utopia v3 are easiest maps tho
EatDrinkGAME
EatDrinkGAME - 3 years ago
WHATS TEH SONG I LOVE THE SONG PLS TELL ME
Cash Carter
Cash Carter - 3 years ago
so clean YEET
cereal soup
cereal soup - 3 years ago
You look like you using an analog joystick on surfing
Colin Salo
Colin Salo - 3 years ago
Really nice montage man loved it! :D
liam the golden gamer
liam the golden gamer - 3 years ago
Thanks!
C-OPS God pro shot
C-OPS God pro shot - 3 years ago
:0 :-) :-)
Madiis
Madiis - 3 years ago
1:05 map name?
TheWorls 12
TheWorls 12 - 3 years ago
Map List?
xxtreme Videos
xxtreme Videos - 3 years ago
wow pretty good
IceFatRat
IceFatRat - 3 years ago
hello where can i play maps like this /?\
Captain Derpz
Captain Derpz - 3 years ago
THIS GUY IS A SURF LEGEND

Btw im still learning how to surf just started yesterday and playing a few maps i'd say im okay a little past being a begginer XD
Captain Derpz
Captain Derpz - 3 years ago
WOODSNAKE well f### what I say amiright
Lex The Copycat
Lex The Copycat - 3 years ago
surf legend my ass. these are all the easy maps
Astro
Astro - 3 years ago
I surf with 330 fps lol
Luke G
Luke G - 3 years ago
No karambit ? Shit video
twisted fussion
twisted fussion - 3 years ago
How do you get 60fps and good quality?
Max Gill
Max Gill - 3 years ago
Smooth
Kuszi
Kuszi - 3 years ago
CAN I USE THIS FOR MY VIDEO?
Shahiem White
Shahiem White - 3 years ago
I wish rollercoasters were like this ;c
Rotacz Lp
Rotacz Lp - 3 years ago
I know all od these map sur Utopia And more i know IT from tf2
Moe
Moe - 3 years ago
Bad surfing, bad music, bad channel. Choke yourself.
TheBigNoobOfDemmark
TheBigNoobOfDemmark - 3 years ago
Map name?
Lokei
Lokei - 3 years ago
shit music
ВУДИ :3
ВУДИ :3 - 3 years ago
Воу,братюнь привет я тож Вуди)))
PURIX
PURIX - 3 years ago
That surf is so smooth
AdZi
AdZi - 3 years ago
Played This In TF2
simpsons amv
simpsons amv - 3 years ago
the problem, was the songs.
SpaceCucumber
SpaceCucumber - 3 years ago
Omg i have the exact same falchion knife xd
VP Films
VP Films - 3 years ago
Omg he is good damn
Semyon Tarassov
Semyon Tarassov - 3 years ago
I came here just to relax
Brieen
Brieen - 3 years ago
Grrrrrr no Karambit crimson web fn stat track
AV3S Tube
AV3S Tube - 3 years ago
I've git a premonition that Leafy is using this footage and just changing musics and skins you use.
LightningBolt18
LightningBolt18 - 3 years ago
why is NCS always in compilation videos!?
Jo Kverme
Jo Kverme - 3 years ago
Nice my dude
GD QuAcker
GD QuAcker - 3 years ago
Where even were the other players?
FancyMonkey CS:GO
FancyMonkey CS:GO - 3 years ago
I have this knife too
The Ultimate Gaming Expirience
The Ultimate Gaming Expirience - 3 years ago
how can i play surf?
i have to download maps from community map?
TenRPRB
TenRPRB - 3 years ago
LOL 6:25
thchris
thchris - 3 years ago
dat music is so gay
Tiaguu
Tiaguu - 3 years ago
cade a montage '-' ?
e so vc fazendo surf com uma musica de fundo
Bento ไทย
Bento ไทย - 3 years ago
Wow | That So Cool!
Tim' Walks
Tim' Walks - 3 years ago
ขอชื่อเพลงทุกเพลงเลยครับ
Adam Deardak
Adam Deardak - 3 years ago
those maps are jokes
Thanisorn Chuaikumchu
Thanisorn Chuaikumchu - 3 years ago
I love the song what is name song?
hanzoknight
hanzoknight - 3 years ago
what is the song???
Waj Slie
Waj Slie - 3 years ago
Yuo isa best
Sokù
Sokù - 3 years ago
smuth.
Razvan Doda
Razvan Doda - 3 years ago
man pls what name of music sorry for english
Fuze Axe
Fuze Axe - 3 years ago
Second map?
Leo Martz
Leo Martz - 3 years ago
Youre bad
twisted fussion
twisted fussion - 3 years ago
Apart from buying a new pc, what’s the best way to get better FPS on csgo?
Adam Deardak
Adam Deardak - 3 years ago
buying a new pc
Stiven
Stiven - 3 years ago
how you surfing so good
hamburgr lp
hamburgr lp - 3 years ago
What name this 0:01 map?
Daniel Hoejland
Daniel Hoejland - 3 years ago
why that knife?=)
Alertxz Zx
Alertxz Zx - 3 years ago
this song is sooo overused omg
AlHamd .Z
AlHamd .Z - 3 years ago
Surfing is satsfiying
DominikPlayzHD
DominikPlayzHD - 3 years ago
How much frame drops!!!
Doodles
Doodles - 3 years ago
I have the same knife ;)
stunt boys
stunt boys - 3 years ago
wats the surf names?
that_guy _from_finland
that_guy _from_finland - 3 years ago
I got ear cancer
Tim Kessler
Tim Kessler - 3 years ago
trash music... but nice montage
The Taco 2.0
The Taco 2.0 - 3 years ago
Yoo YOU legit good at This
XAnTon
XAnTon - 3 years ago
how many hz monitor is this
Potato Gaze
Potato Gaze - 3 years ago
YOU FUCKING NAILED IT +1 SUB
LP_God Gaming
LP_God Gaming - 3 years ago
OMG it is facking amazing video it is my fw
Mowly
Mowly - 3 years ago
dats no montage dats gameplay with musik -.- xD
MrHenkiRoblox
MrHenkiRoblox - 3 years ago
good video, overused music
Mr. Sour
Mr. Sour - 3 years ago
100% satisfying
hero0 gt
hero0 gt - 3 years ago
Dat animation tho at 6:27
hero0 gt
hero0 gt - 3 years ago
U can feel something at 4:14
AdryGamer
AdryGamer - 2 years ago
Strafe hack
Memester PC
Memester PC - 2 years ago
hero weak wtf Ur right
Filip Topalusic
Filip Topalusic - 3 years ago
dang you are bad
Myron Baritakis
Myron Baritakis - 3 years ago
map?
EnhancedPixels
EnhancedPixels - 3 years ago
What's the second map called?
sadman 321
sadman 321 - 3 years ago
Was it just me or did he do a 360 at 1:25 just to look cool
JustPlay
JustPlay - 3 years ago
whats the map on the surf start?
Dawze
Dawze - 3 years ago
ur amazing leaved a like:))))
Gamerul Alex
Gamerul Alex - 3 years ago
like man !
Atrox Faske
Atrox Faske - 3 years ago
server?
Mr_Mini 01
Mr_Mini 01 - 3 years ago
hahhaha
Henxy HD
Henxy HD - 3 years ago
what is this server ip ? can u tell me O:-)
XMedian003X
XMedian003X - 3 years ago
guys could you give me servers like that because i get bored in the server where i play it always on utiopia map :/
Monika
Monika - 3 years ago
Stop inspecting that shit knife it looks so goddamn ugly
NovaBG
NovaBG - 3 years ago
5:24 song ?
Kendama krom
Kendama krom - 3 years ago
nice
YORUMCU MEHMUT
YORUMCU MEHMUT - 3 years ago
You are Surfing the Legend
YORUMCU MEHMUT
YORUMCU MEHMUT - 3 years ago
I Love You... greetings from Turkey
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
x IchSuchSpeed
x IchSuchSpeed - 3 years ago
Can u pls Call me the map names?
bot game
bot game - 3 years ago
Music Name number 1 ?
_M1K3L3_
_M1K3L3_ - 3 years ago
what's the map's name?
Caiotomamoto
Caiotomamoto - 3 years ago
I want to play surf but I don't find the maps in the workshop
Fares Hamoud
Fares Hamoud - 3 years ago
ip
TheAngelArrow
TheAngelArrow - 3 years ago
it's so beautiful, perfect, smooth and amazing, the movement... oh god don't get me started on the movement it's amazing, the way it looks, everything
honestly can't put it to words
man.....


gotta get me a falchion knife
EarthwormEd
EarthwormEd - 3 years ago
TheAngelArrow dude he surfs like shit :D
Sarus Agario / And More!
Sarus Agario / And More! - 3 years ago
what was the first stage/ map.?
Crazy Dud
Crazy Dud - 3 years ago
Can someone list the maps pls?
Thane
Thane - 3 years ago
what's the map at 2:48?
Deny A
Deny A - 3 years ago
wat number ip addres server
?
Brave Wolfie
Brave Wolfie - 3 years ago
he is shit at surfing ;D lmao u are so fucking good i almost had an orgasm
Elassad Anass
Elassad Anass - 3 years ago
Your awesom man i subscribde
BOŞ HESAP
BOŞ HESAP - 3 years ago
3.02
5 Dunk by Darius
5 Dunk by Darius - 3 years ago
Awesome..
lX Dynamo
lX Dynamo - 3 years ago
i was surfing kitsune and was at the very end and got the ramp glitch
Model Maker
Model Maker - 3 years ago
lX Dynamo it's not that hard
SNIKER!
SNIKER! - 3 years ago
0:49 what is Music?
ZanePlayzTM CS:GO
ZanePlayzTM CS:GO - 3 years ago
whay are these maps called?
Uggete
Uggete - 3 years ago
map name?
denis tudor
denis tudor - 3 years ago
u have the best quality ever
Much Fabulous
Much Fabulous - 3 years ago
witch one gmod surf or cs:go surf?
jonah engelmann
jonah engelmann - 3 years ago
Maybe with the amount of views you got on this video will give you enough money to by a knife thats not hideous to look at.
SuchSheezY
SuchSheezY - 3 years ago
One question....







where is the montag
Ronsku
Ronsku - 3 years ago
what is the map
Anime Forever
Anime Forever - 3 years ago
Map ?
Anime Forever
Anime Forever - 3 years ago
00:10 name map?
Pluto
Pluto - 3 years ago
the music was louder then his reaction to getting the knife
Oyuncu
Oyuncu - 3 years ago
Surf settings code pls
remco D
remco D - 3 years ago
Still not above average
Dennis The Myth
Dennis The Myth - 3 years ago
Not this song
Kaultier
Kaultier - 3 years ago
What is your dpi ? And sensitivity on game for surfing
Zephyr Smith
Zephyr Smith - 3 years ago
What's the name of the 4th map in the video?
Глайгер :3
Глайгер :3 - 3 years ago
Can I download your video for my video?
floppykat
floppykat - 3 years ago
why is this text dark
Kris Beaupre
Kris Beaupre - 3 years ago
Can someone tell me why the skybox flickers on one of the first gaps of Surf_Mesa?
thijs vg
thijs vg - 3 years ago
How do you get so far at 0:30 ?




Yes I'm a noob.
The sun Is green
The sun Is green - 3 years ago
Dude holy chap you had so many close calls lol
Eyaniyb
Eyaniyb - 3 years ago
niceee
SanekTV Positive
SanekTV Positive - 3 years ago
Say me name of the map pls
Nemesis Ryu
Nemesis Ryu - 3 years ago
The first song was okay but it was ruined by auto tune lmao
f democrat
f democrat - 3 years ago
easy as fuck
Lawfin
Lawfin - 3 years ago
What is this map please tell me!!
I'm farting rainbow and it tastes like skittles
I'm farting rainbow and it tastes like skittles - 3 years ago
I dunno why but it is so satisfying for me <3 keep it up, even when this is little old video <3
Duddy Duke
Duddy Duke - 3 years ago
Is this a free video for my background videos?
dream hmu
dream hmu - 3 years ago
I really enjoyed the video. Great surfing! Just one quick question though, what's the map at 2:07 ? I've played that map once and have been obsessed ever since. Thanks :). Keep up the good work!
Cr1t1cal Sh0ck
Cr1t1cal Sh0ck - 3 years ago
Why does this has so many views? Shitty surf, Shitty game for surf. Really dumb,just dumb
nemanja cucak
nemanja cucak - 3 years ago
all of these maps are in tf2
Mache asecas
Mache asecas - 3 years ago
You are pro, good video
The Exilerator
The Exilerator - 3 years ago
Such good skill....YET SUCH A FUGLY KNIFE D:
Turqu0ise
Turqu0ise - 3 years ago
pin this like one of your french girls ;)
knifefiiight
knifefiiight - 3 years ago
can i use this in a video?
Michael Lewis
Michael Lewis - 3 years ago
this music game me cancer
Herux
Herux - 3 years ago
It's shit you played the easiest surf maps ever -.- DO something better. Dissapointed
Gamesome Dude
Gamesome Dude - 3 years ago
im shit at surfing so i need a rocket jumper to do it
AndrewRobloxer
AndrewRobloxer - 3 years ago
HOW DO YOU DO SMOOTH CAMERA
Loominaty 888
Loominaty 888 - 3 years ago
What Is The Song In 2:30?
GrimHD
GrimHD - 3 years ago
What's the maps names
Danielslammms
Danielslammms - 3 years ago
makes a surf montage... cant glide around curved ramps ...
Korement -YT
Korement -YT - 3 years ago
Bro it's so fucking smooth
aleksandar aleksandrov
aleksandar aleksandrov - 3 years ago
Music
Trix4lyfe
Trix4lyfe - 3 years ago
GREAT WORK MY FRIEND KEEP UP THE GOOD WORK AND EDITING :)
Ryan M.
Ryan M. - 3 years ago
2nd ones map name?
Gonçalo Pereira
Gonçalo Pereira - 3 years ago
Map Please?
SnakeCZ
SnakeCZ - 3 years ago
Song ????
Darko Atanasovic
Darko Atanasovic - 3 years ago
Do you wanna accept me on steam? I wanna tell you something :D
Gonzalo grañena
Gonzalo grañena - 3 years ago
server ip?
ArtificialLive
ArtificialLive - 3 years ago
hmmm.. all tier 1 maps? -_-
DragonGhost786
DragonGhost786 - 3 years ago
Anyone eles just come for the music?
Herkz
Herkz - 3 years ago
can i have the names of the maps
ArtificialLive
ArtificialLive - 3 years ago
1. Utopia 2. Mesa
Genesis
Genesis - 3 years ago
Who else gets nostalgia from the song's I used to listen to them all the time I don't know why I stopped listening to them though...
Daniel Georgescu
Daniel Georgescu - 3 years ago
what server is this?
L. Lujan
L. Lujan - 3 years ago
Nice
ABZINO
ABZINO - 3 years ago
How tf does this have 300k views
BradyHD
BradyHD - 3 years ago
2nd surf map name? Please :( thank you
Hamza Janqand
Hamza Janqand - 3 years ago
Cs go link plzz
Retarded FaZe Fan
Retarded FaZe Fan - 3 years ago
WHATS THE MAP @ 6:49 THANKS :D
Zoe Aviles
Zoe Aviles - 3 years ago
ip?
liGTY PlAyS
liGTY PlAyS - 3 years ago
YO
WOOD FAM
im woody 2
HI
vDrowZy
vDrowZy - 3 years ago
What map is this
BeanMarioCow
BeanMarioCow - 3 years ago
The ugly knife ruined it LOL
Emir Kaan Başkan
Emir Kaan Başkan - 3 years ago
That surf videos satisfying me more than other "satifying" videos.
Max Imized
Max Imized - 3 years ago
youre totally bad ... :D what you´ve been doin is easypeasy ... thats what we call that in germany
Victor Cauã
Victor Cauã - 3 years ago
dude you dont know how to surf hahahahaha
StraleGamesHD
StraleGamesHD - 3 years ago
ip?
Isaac Zheng
Isaac Zheng - 3 years ago
What it takes to be a surfing youtuber, a good knife, good background music and smooth mouse control
MiXu65
MiXu65 - 3 years ago
Music?
ItzCrazyKrasi
ItzCrazyKrasi - 3 years ago
what ur rank im casual
Fizzente PW
Fizzente PW - 3 years ago
Map name?
Samuel Marks
Samuel Marks - 3 years ago
u r so bad at surfing
Bjarke Grosen 7B Højmarkskolen
Bjarke Grosen 7B Højmarkskolen - 3 years ago
Love youre vidz omfg u Good! ;)
Uzimauka
Uzimauka - 3 years ago
Graphics: Smooth. Movements: Smooth. Songs: Smooth. Great video bro. Keep up the good work.
The Retardinho
The Retardinho - 3 years ago
the feel when you want to be smooth, but you just cant because of your shitty dpi and sensitivity lmao
Flip Seps
Flip Seps - 3 years ago
i call hax XD
Jaedyn Thavongsa
Jaedyn Thavongsa - 3 years ago
What's the fourth map called?
Alp Angel S
Alp Angel S - 3 years ago
THESE ARE EASIEST TIER 1 MAPS WHY WOULD YOU MAKE A SURF MONTAGE WHEN YOU CANT EVEN DO A TIER 3 OR 4 LIKE YOU ARE NOT EVEN GOOD AT TIER 1 MAPS WTF HOW IS THIS LIKED
Alp Angel S
Alp Angel S - 3 years ago
I CAN SURF BETTER WITH MY ASS
MannetjeJoey
MannetjeJoey - 3 years ago
when i heard the song i already stopeed watching
Tjabo Games
Tjabo Games - 3 years ago
Watched it now get of my recommended
Gamerın Gözünden
Gamerın Gözünden - 3 years ago
efso
Trix4lyfe
Trix4lyfe - 3 years ago
nice that's amazing man you're the best and you'll always be :D
Benjamin Blank
Benjamin Blank - 3 years ago
5:15 That pixel save....
Jacob Täck
Jacob Täck - 3 years ago
When Bae is home alone
chandler Ragan
chandler Ragan - 3 years ago
he needs more than the ammount of subs he has he has grown he's at 2k now,
iTsAlex279
iTsAlex279 - 3 years ago
what's the name of the last map he played
Dopey Rotten
Dopey Rotten - 3 years ago
This video is so satisfying
Peyonic
Peyonic - 3 years ago
whats the first surf map
Hammy Vee
Hammy Vee - 3 years ago
what server is the first one
Buğra Osas
Buğra Osas - 3 years ago
C A R R Y L E N D I N
IMPTA CS:GO Clan
IMPTA CS:GO Clan - 3 years ago
I have a FalchionKnife | Urban Masked TO!!
Plooterman
Plooterman - 3 years ago
ez maps, bad surfing, overused music, $40 knife, seems about right
Gabriel Ambrosio
Gabriel Ambrosio - 2 years ago
Plooterman fuck you
FUSE VLOGZ
FUSE VLOGZ - 3 years ago
You can barely finish ultra ez
alon
alon - 3 years ago
Plooterman yep
iUgand
iUgand - 3 years ago
not good surfing xd but nice video!
EnD Games
EnD Games - 3 years ago
1:07 whats the name of the map? I've been trying to find it for AGES
adam gor
adam gor - 3 years ago
so bad cringe surfer
A Mop
A Mop - 3 years ago
This song reminds me of Blu ;m;
DarkenJuan ™
DarkenJuan ™ - 3 years ago
name is 1 map
Baby songs Tv HD
Baby songs Tv HD - 3 years ago
What is that song?
Members Only
Members Only - 3 years ago
And he has 2k subs w t f
Elin Hed
Elin Hed - 3 years ago
here i am, thinking that superpowers don't exist
cfonash1
cfonash1 - 3 years ago
omg how do you do this Xd i cant do that
IsaiahGaming - Roblox - And More!
IsaiahGaming - Roblox - And More! - 3 years ago
SOOOOO SATISFYING
Rick Grimes
Rick Grimes - 3 years ago
great skin
Sutando
Sutando - 3 years ago
Nice!!!
Scorpen
Scorpen - 3 years ago
What's the first map called.?
Prostall
Prostall - 3 years ago
Pro
The Gaming Panda
The Gaming Panda - 3 years ago
Subbed just because of this video (also my first one watching) and please get on a surf server with me I want to learn, im good but not pro :(
Aku
Aku - 3 years ago
Cezz
Cezz - 3 years ago
what's the second map called?
DTearLesS
DTearLesS - 3 years ago
6:24 rare animation!!!
DTearLesS
DTearLesS - 3 years ago
Epic surf without stop and speed getting faster every second remind me some Epic Turbomania
The hazardous Gamer
The hazardous Gamer - 3 years ago
What is this map
Kanna
Kanna - 3 years ago
on the third one i had no idea what was happening
EmiloBrothers
EmiloBrothers - 3 years ago
definetely more satisfying than asmr
ShadoW_PT
ShadoW_PT - 3 years ago
man what is your recorder????
SPOOW GANG
SPOOW GANG - 3 years ago
music?
shadowassassin88
shadowassassin88 - 3 years ago
I'm not going to say this dude is "bad", but he doesn't seem to know very many skips at all. Also, something helpful to note: Skipping over a ramp isn't always faster. Hitting ramps gives you speed while airtime reduces it. Just learn the map skips and you'll be good my dood! Keep up the solid work!
XCookieGuyX Gaming
XCookieGuyX Gaming - 3 years ago
What were the maps?
HerborHans
HerborHans - 3 years ago
What is the second map called?
HerborHans
HerborHans - 3 years ago
Its so smooth!
Yuudai
Yuudai - 3 years ago
hmm you cut video at 2:27- 2:29
DomiNo
DomiNo - 3 years ago
Very well done montage!Big like!
Dany Dany
Dany Dany - 3 years ago
master
Bleh Hi
Bleh Hi - 3 years ago
Why tier one?? I can do fucking tier 3 ez
Josh Essex
Josh Essex - 3 years ago
what server i this
FearfulFilly
FearfulFilly - 3 years ago
What's the song name in 15:20???
EXZelenZ UFO-Boys ツ
EXZelenZ UFO-Boys ツ - 3 years ago
hey whats the name of this map?
Dave
Dave - 3 years ago
why are you only playing tier 1 maps..?
VoyTa
VoyTa - 3 years ago
hello can i use this in mi video pls'??
No Pls
No Pls - 3 years ago
what is the first map he surfed on?
Popstopdash
Popstopdash - 3 years ago
what name this surf?
Popstopdash
Popstopdash - 3 years ago
#1
Guude Nz
Guude Nz - 3 years ago
you suck at surfing
Damien Donoho
Damien Donoho - 3 years ago
pls use the ad revenue to get a better knife for more clickbate
Aczell
Aczell - 3 years ago
What's the first map?
Thepro600
Thepro600 - 3 years ago
what if u failed ( ✖ _ ✖ )
Agnieszka Smagalska
Agnieszka Smagalska - 3 years ago
why ez maps?
bountY
bountY - 3 years ago
learn map skips and holy shit u get half ur time
Skipper
Skipper - 3 years ago
These are the easiest maps possible
DAMMM
DAMMM - 3 years ago
song?
Atrix
Atrix - 3 years ago
Did anyone else realize he had lower gravity than normal. fuck this
Joker 7
Joker 7 - 3 years ago
Name of the song
rex indominus
rex indominus - 3 years ago
1 music címe?
Fly9
Fly9 - 3 years ago
map?
ThePROpcgaming
ThePROpcgaming - 3 years ago
Why would anyone want to make a surf montage on tier 1 maps wtf??
Waled Masri
Waled Masri - 3 years ago
nice vid m8
Wordages
Wordages - 3 years ago
hala izliyen varmı aq
J_in
J_in - 3 years ago
Simex
Simex - 3 years ago
im sry to say, but that is not really some clean surfing. too ez maps and cheap knife:) (jk) but great music choice.
nestorgg
nestorgg - 3 years ago
>"isnt in 60 fps"
>watches in 360p
FeedoDK
FeedoDK - 3 years ago
surf maps name?
Khayam Qaseme
Khayam Qaseme - 3 years ago
WTF WOW U SOME COOL PLAYER U CAN GOOD PLAY SURF SKI SERVER WOW 1 MORE SUBS IN ME FOR U
24bungie
24bungie - 3 years ago
what's the first map
unicornis lány pink
unicornis lány pink - 3 years ago
gg
The Rest
The Rest - 3 years ago
ıp?
EthanRocks 182
EthanRocks 182 - 3 years ago
what's this song
C-opsSE
C-opsSE - 3 years ago
music
Jézus Ereje
Jézus Ereje - 3 years ago
ahhh god these musics give me cancer! but u r not bad surfer
Alvin the what?
Alvin the what? - 3 years ago
How do you even gain speed. That fast. I do the same start but i'm slow at
Alex Gamer
Alex Gamer - 3 years ago
gg'
Strolike PvP
Strolike PvP - 3 years ago
nice
TwistedFaze
TwistedFaze - 3 years ago
send name
of surf server!
Romor :v
Romor :v - 3 years ago
Ip?
Daniel Hoejland
Daniel Hoejland - 3 years ago
copy of penny wong
Daniel Hoejland
Daniel Hoejland - 3 years ago
i am not sure
thewinner 51772
thewinner 51772 - 3 years ago
how do you find them
.
Alee Brk
Alee Brk - 3 years ago
What's the name of the level 1:06
Inputin
Inputin - 3 years ago
Nice montage!!!
ADNB UCRA
ADNB UCRA - 3 years ago
only tier 1 hahahahaha easy
Zan Boom
Zan Boom - 3 years ago
hey can i borrow this video. Im gonna do it for a background when i will talk on my channel. i will shotout you in a video
Zaleks
Zaleks - 3 years ago
Impressive !
disgruntled
disgruntled - 3 years ago
disliked cuz ncs
NIU GOR
NIU GOR - 3 years ago
nonsens
Ulsmesterius
Ulsmesterius - 3 years ago
t4ES SUPER FORT §§ dIS DONC
david royale
david royale - 3 years ago
well pleyaed for surf you a pro surf
Bartosz Szczyrek
Bartosz Szczyrek - 3 years ago
The fucking music....
CS:GO PRO
CS:GO PRO - 3 years ago
what is the name of this workshop map?
Maybe Im A Banana
Maybe Im A Banana - 3 years ago
At 6:40 you can go though the roof and district your time.
Adam Bartlett
Adam Bartlett - 3 years ago
song
BilamDV
BilamDV - 3 years ago
Im pretty sure he misses that last jump
吴俊霖
吴俊霖 - 3 years ago
what map is this
吴俊霖
吴俊霖 - 3 years ago
like how do I find them
JTH2
JTH2 - 3 years ago
how u can surf like that blows my mind well done up a boss
MAURO HD™
MAURO HD™ - 3 years ago
WHAT WAS THE THIRD MAP??????????????????
Leviathan
Leviathan - 3 years ago
I thought it was going to be a real surfing mod in CS:GO haha
Krakenツ
Krakenツ - 3 years ago
legend
EskkeTit
EskkeTit - 3 years ago
its css :"3
rexnateking
rexnateking - 3 years ago
I get 300 fps...
Sofy
Sofy - 3 years ago
Montage? hahahahaahhahah
RazzeYT
RazzeYT - 3 years ago
i haTE YOU
Ryan M.
Ryan M. - 3 years ago
What server[s] is this? I've been searching for it for ages
райс ц
райс ц - 3 years ago
music?
Josh Shiu
Josh Shiu - 3 years ago
You're so bad LOL
KitKat
KitKat - 3 years ago
Maybe try a map this is not surf_easy?
Lukas Øgaard
Lukas Øgaard - 3 years ago
First map?
Panos LG
Panos LG - 3 years ago
What is first map name (tf map)
FeelsMarkasMan
FeelsMarkasMan - 3 years ago
Damn man your are sick
BlackyBro
BlackyBro - 3 years ago
you are the best
BlackyBro
BlackyBro - 3 years ago
awsome
Tibi Popa
Tibi Popa - 3 years ago
whats the server ?
Shisui
Shisui - 3 years ago
song name?
Hüljes
Hüljes - 3 years ago
a fucking beast
Hameed Khan
Hameed Khan - 3 years ago
smooth AF
Eteoklis Giarenis
Eteoklis Giarenis - 3 years ago
what is the name of the first song?
ITOX
ITOX - 3 years ago
what thehell is that he's doing
Little Baby
Little Baby - 3 years ago
1: Surf_Utopia
2: Surf_Mesa
3: I Don't Know
4: Surf_forbiddenways_ksf
5: I Don't Know
6: I Don't Know
7: Surf_rebel_scaz

If you know the unknown ones please reply!
DietMore •
DietMore • - 3 years ago
For some odd reason, this is really satisfying.
JohANnes :D
JohANnes :D - 3 years ago
Yep
Aquarius Gaming
Aquarius Gaming - 3 years ago
Music pls
Jacob Thomassen
Jacob Thomassen - 3 years ago
DAAAAAAAAMN SON! do "surf_kitsune" that's a good one ツ But Waauw, u r legend. HOLY MOLY! dat was and like!<3
imVTS
imVTS - 3 years ago
Great video
Abhishek More
Abhishek More - 3 years ago
what is the first map called
Es Kil
Es Kil - 3 years ago
shit times git gud faggot
Kostasoflow
Kostasoflow - 3 years ago
gotta get that snap 0:19
Petr Liki
Petr Liki - 3 years ago
how (nice video)
Марто Галчев
Марто Галчев - 3 years ago
very fast
Swedish GamingHD
Swedish GamingHD - 3 years ago
nice
WutIsLife
WutIsLife - 3 years ago
map name ?
ItsAlex Ivan
ItsAlex Ivan - 3 years ago
Music
Кекс
Кекс - 3 years ago
все легкие карты идиот блять
Utku Berkman
Utku Berkman - 3 years ago
How you record theese please answer.
TontonLaio
TontonLaio - 3 years ago
You're way too slow on surf_utopia it tickle me
PrOvIA
PrOvIA - 3 years ago
what a god
Harvey Berg
Harvey Berg - 3 years ago
Nice video but the music is cancer. I wonder if anyone will ever try doing this but with some classic Frank Sinatra or something in the background
ひきこもり。
ひきこもり。 - 3 years ago
This should be called "cancerous t1 maps by a noob with a shitty knife"
ひきこもり。
ひきこもり。 - 3 years ago
also cancer NCS songs
Oğulcan Darılmaz
Oğulcan Darılmaz - 3 years ago
may will ı use this my video?
Sullivan Head
Sullivan Head - 3 years ago
whats the map?
FOSKOTAR
FOSKOTAR - 3 years ago
names of the maps?
Kingen
Kingen - 3 years ago
What namn on this server
PsYchO
PsYchO - 3 years ago
name song>?
Eagles Eye
Eagles Eye - 3 years ago
This is the best virgos ever. From Alexandra and twinkled .
ImTheToller
ImTheToller - 3 years ago
WHY DIDNT YOU MONETIZE THIS VIDEO, YOU COULD HAVE MADE 180$!!!!!
Kyle Niebrzydowski
Kyle Niebrzydowski - 3 years ago
tfw I can get 45 seconds on utopia so its painful to watch the first one
penner michi
penner michi - 3 years ago
diga ich will ein bar maps haben die wost du zockst bei surf
ak63
ak63 - 3 years ago
I hate to be the one to say it but I think people are overreacting. I'm not hating on woody at all good on him, but I timed and 6/8 of these maps I have a better time on (keeping in mind most of them are tier 1 maps). And its not just me because there are plenty of people a lot better than me at surfing who don't get any attention or credit for their practice. And I know someone's gonna say "well why didn't you make a video like this?", but that's not the point I'm trying to make and I don't really care about how much money woody might have made or anything.
Ferry Z
Ferry Z - 3 years ago
yay, nice to see somebody who also uses Falchion knife urban masked :D nice video keep it up!
Pepethefrog
Pepethefrog - 3 years ago
i forgot how to play, how do you exit the game?
Samuel Loukusa
Samuel Loukusa - 3 years ago
so relaxing :3
MarioGamesBg
MarioGamesBg - 3 years ago
0.01 name of the map?
SpicyTuber
SpicyTuber - 3 years ago
nice video
Salkion
Salkion - 3 years ago
Music?
Asian Warrior11
Asian Warrior11 - 3 years ago
Song?
KLOKAN GAMING
KLOKAN GAMING - 3 years ago
NICE :-D :-))
Everyone said my name was stupid so I changed it.
Everyone said my name was stupid so I changed it. - 3 years ago
Terrible song. Dislike.
IRINA RUSNAC
IRINA RUSNAC - 3 years ago
omg grafic eccelent

Similar videos
for CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

Shark videos

ALL SHARKS, GAMEPLAY MONTAGE Hungry Shark...

7,892 likes 2,276,886 views 4 years ago

ALL SHARKS UNLOCKED & USED GAMEPLAY! It's been a long time coming so here it is at long last. All the sharks...

Surf

BANG! - CS:GO Combat Surf Montage

8,426 likes 946,814 views 4 years ago

✔ Rate ✎ Comment ❤ Subscribe ↓EXPAND↓ Some of my best frags from the last month. Enjoy! :D Play on my...

Surf

CS:GO Surf Montage #1

1,966 likes 178,048 views 5 years ago

I thought i'd record some surfing and i wanted to know what you all thought of it :) if you enjoyed and would like...

Surf

Extreme Surfing Accidents - Surfing Deaths...

278 likes 144,542 views 4 years ago

Surfers ride big waves and surfing accidents and deaths occur. Surfing Wipeouts are brutal but entertaining Surfing...

Aquascaping

Aquaeden - Montagem de um Aquascape 200x60x60...

455 likes 95,732 views 6 years ago

Montagem de um aquário em casa de um cliente da Aquaeden // Making of an aquarium at a Aquaeden client.

Surf

CS:GO Surf Montage #4 [60FPS]

810 likes 79,017 views 4 years ago

▼Open for more INFO ▼ ▶ Video ! • CS:GO Surf Montage #4 [60FPS]...

Related videos
to CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

Surf

BANG! - CS:GO Combat Surf Montage

8,426 likes 946,814 views 4 years ago

✔ Rate ✎ Comment ❤ Subscribe ↓EXPAND↓ Some of my best frags from the last month. Enjoy! :D Play on my...

Surf

CS:GO Surf Montage #1

1,966 likes 178,048 views 5 years ago

I thought i'd record some surfing and i wanted to know what you all thought of it :) if you enjoyed and would like...

Surf

Extreme Surfing Accidents - Surfing Deaths...

278 likes 144,542 views 4 years ago

Surfers ride big waves and surfing accidents and deaths occur. Surfing Wipeouts are brutal but entertaining Surfing...

Surf

CS:GO Surf Montage #4 [60FPS]

810 likes 79,017 views 4 years ago

▼Open for more INFO ▼ ▶ Video ! • CS:GO Surf Montage #4 [60FPS]...

Surf

CS:GO Surf Montage #3 (60 Fps!)

511 likes 44,953 views 5 years ago

This is my longest surf montage to date :D Watch me live (TWITCH) :D https://www.twitch.tv/itsmillerpede I hope...

Surf

CS:GO Surf Montage #3 [60FPS]

258 likes 23,502 views 5 years ago

▼Open for more INFO ▼ ▶ Video ! • CS:GO Surf Montage #3...

About CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]

The "CS:GO Surf Montage #1 [60FPS]" video is part of the surfing, sexy girls, beach category, which contains similar videos like this one.

Subscribe hot viral Aquatic videos!