GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

welcome back, more GT action here in part 2.. kinda nice when each each fish Is a little bigger than the last one. Leave a comment below as to when I should upload part 3! yyyyeeeeeemmmmaaaan

GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release! sentiment_very_dissatisfied 6

Tropical fishing 6 years ago 28,133 views

welcome back, more GT action here in part 2.. kinda nice when each each fish Is a little bigger than the last one. Leave a comment below as to when I should upload part 3! yyyyeeeeeemmmmaaaan

Show More

Advertising
LuxoGear Emergency Whistles with Lanyard

LuxoGear Emergency Whistles with Lanyard

Shop now »
NOCO Genius GEN5X2, 2-Bank, 10A (5A/Bank) Smart Marine Battery Chargers

NOCO Genius GEN5X2, 2-Bank, 10A (5A/Bank) Smart Marine Battery Charger

Shop now »
ADVERTISING
LuxoGear Emergency Whistles with Lanyard

LuxoGear Emergency Whistles with Lanyard

Shop now »
NOCO Genius GEN5X2, 2-Bank, 10A (5A/Bank) Smart Marine Battery Chargers

NOCO Genius GEN5X2, 2-Bank, 10A (5A/Bank) Smart Marine Battery Charger

Shop now »
RHINO USA Boat Trailer Transom Straps (2PK)

RHINO USA Boat Trailer Transom Straps (2PK)

Shop now »
LUCKY Kayak Portable Fish Depth Finder

LUCKY Kayak Portable Fish Depth Finder

Shop now »
Seaview 180 V3 Full Face Snorkel Mask

Seaview 180 V3 Full Face Snorkel Mask

Shop now »

Most popular comments
for GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

H G
H G - 6 years ago
Beautiful spot to be with your buds-! Nice vid!
Michael Thomas
Michael Thomas - 6 years ago
mad cunts youse do the best vids
kawika dav
kawika dav - 6 years ago
Big Ulua
Fish or Die Trying
Fish or Die Trying - 6 years ago
turtle whisperer, things are ghosts
James Franklin
James Franklin - 6 years ago
Mad dogs! these videos are entertaining to watch keep it up
Zane Murdoch
Zane Murdoch - 6 years ago
Love your vids man keep me comin
Hazza Turk
Hazza Turk - 6 years ago
Great vid!
Cameron Legg
Cameron Legg - 6 years ago
Are you guys and blacktiph ever gonna fish together?
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
hopefully! would be rad to do a trip with him! get on his case haha
Sarath Toeung
Sarath Toeung - 6 years ago
Brooksys back getting a lotta action hahaha

10. comment for GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

MMK86
MMK86 - 6 years ago
LOL brooksy only one catching and gets a rotting banana tossed at him while fighting a fish....blame the banana for the loss
Jarrad Phelps
Jarrad Phelps - 6 years ago
All the foods getting cooked but the beers are ice cold, gold
Paul Abra
Paul Abra - 6 years ago
How come briggsy never catches anything ??
Briggsy
Briggsy - 6 years ago
John Brim
John Brim - 6 years ago
Just keep doing what you are doing guys. When you are all 70 yrs old, sat around on the veranda (Is that aussie? from a useless cricket Brit!). Bullshitting about back in the day, you know you have done it and nobody can take that from your memories, and from youtube in the future.Salute for you guys, living the dream, you don't need likes, and subscribes, but thanks so much for sharing.
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
thanks mate, much appreciated!!!
John Brim
John Brim - 6 years ago
Always got big likes from myself, and will always do.Just keep smashing it, you lot are a TV show in waiting.It is going to happen, its a matter of time.
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
very true mate. definitely be good to look back on one day... And sure you don't need likes ect. BUT doing this kinda shit is expensive!!!! haha. like reallly expensive...
So yeah anything that can help cover those costs and hopefully help to make this a full time job is worth doing!
Charles Melber
Charles Melber - 6 years ago
You buys are legends! Keep it up
Isaac Abela
Isaac Abela - 6 years ago
What go pro do you use?
Isaac Abela
Isaac Abela - 6 years ago
Jonny Brooks Fishing What do you think about the 6?
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
I'm still using 4's mate. seen a few issues with audio on the 5
cuzimabag man
cuzimabag man - 6 years ago
How come this isn't on Morning Tide if you, Briggsy, and Cavy are in it?
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
theres currently enough footage for the next 7 MTF films. the amount of work Briggsy puts into the edits he can only pump out one every month at best.
so a trip like this Is great to give you guys more content and to help boost our personal channels also.
daniel dankic
daniel dankic - 6 years ago
awesome gee man
ingoodmusic
ingoodmusic - 6 years ago
What u use for editing?
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
final cut pro
Nico F
Nico F - 6 years ago
What gloves is Cavy wearing, they look sic!
Nico F
Nico F - 6 years ago
Jonny Brooks Fishing Sic thanks man. Need some gloves, finger got shredded last time I went out.
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
hes running assassin gloves mate

20. comment for GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

Troy Godbee Plumbing
Troy Godbee Plumbing - 6 years ago
Telstra sucks balls with their shit ass broadband buffering . Takes me an hour to watch this ,and it’s still awesome .
DjeFishing
DjeFishing - 6 years ago
Wonderful !!
It's in Australia ?
Raymond Feng
Raymond Feng - 6 years ago
Best fishing groups on YouTube.
S.O.F FISHING
S.O.F FISHING - 6 years ago
What size stella?
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
14000 on this one mate
auzzieFisha9
auzzieFisha9 - 6 years ago
Love ya work brah
Niall Cameron
Niall Cameron - 6 years ago
Why isn't someone giving these dudes loads of money to just make these all the time?  

Upload part 3 NOW!
Mufti Fris
Mufti Fris - 6 years ago
Amazing
Chris Paul Morales
Chris Paul Morales - 6 years ago
Love all you videos specialy the morning tide fishing channel.Nice catch!congrats!by the way what's the brand name of the sunblock you are using?thank you!
Farmer Joe
Farmer Joe - 6 years ago
Great stuff guys
swish fish
swish fish - 6 years ago
nice fishing video man please come check out my newest video I would really appreciate it

30. comment for GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

B
B - 6 years ago
Dilly dilly. Can't wait for the rest of the vids. Yeeewww from Texas.
Sam Ogden
Sam Ogden - 6 years ago
part 3 now!!! yewwwwww
pat
pat - 6 years ago
Damn, the next thing you know ole Brooksy is going to sashaying down the catwalk at a fashion show in New York. Man what a great video!
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
hahahhqhahahahaahah
Panda Puddin
Panda Puddin - 6 years ago
Sick video!! What are those black and white gloves you legends are using?
Panda Puddin
Panda Puddin - 6 years ago
Jonny Brooks Fishing ah sweet!! I gotta look into them you guys are awesome keep up the videos
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
I use the Zenaq 3d gloves mate
najsuroviji
najsuroviji - 6 years ago
Wish there was a plug like with Googan Squad so you guys can actually do this 24/7. Best there is, MTF.
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
heckle them hahahaha. cheers legend means a lot
CBonesey
CBonesey - 6 years ago
Each one better than the next! Full heckle mode. I’ve found the best thing aside from catching biiig fish on these types of trips is the camaraderie and shenanigans with like minded fools. Second to none here boys! Keep em’ coming... I vote for an upload tomorrow.. keep us frothing!!!
Troppolord
Troppolord - 6 years ago
bigg lordy
Adventure Forever
Adventure Forever - 6 years ago
Another good one mate. What program are you using to edit vids?
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
cheers mate, I'm using final cut pro. but not using it very well haha
Sunny Khoo
Sunny Khoo - 6 years ago
Immediately!!! the wait is agonising.
Luke Free fall
Luke Free fall - 6 years ago
awesome video man, you need try some bird imitation lure you seen that blue planet video of the GTs catching birds its sick! https://www.youtube.com/watch?v=ANxlmqF0wj8
Andreas Buss
Andreas Buss - 6 years ago
so cool, congrats man
Mackenzie Soutar
Mackenzie Soutar - 6 years ago
What islands that called
Mackenzie Soutar
Mackenzie Soutar - 6 years ago
Off sunny coast or Gold Coast
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
its an island somewhere off the east coast of Australia... good luck mate
Dylan Walker
Dylan Walker - 6 years ago
"How's my hair?!" LMAO you cats crack me up. Genuine bunch, awesome videos, cheers!
BenniBenson
BenniBenson - 6 years ago
Your spoiling us Brooksey, cheers for the videos bruz.
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
the best is yet to come man!!!
Will Myschlongro
Will Myschlongro - 6 years ago
Dennis Vereet threw a banana at you...that cracked me up!
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
cheers mate
Will Myschlongro
Will Myschlongro - 6 years ago
That's whatsup. Your killin it with these vids lately!
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
hahaha denny is classic. we were constantly heckling each other the entire time. got some more classic denny moments coming in the next few vids
Tacklecentral Fishing
Tacklecentral Fishing - 6 years ago
Amazing quality vid. Best on YouTube.
Mongerz
Mongerz - 6 years ago
Don't know if you already made a video on this but what setup was you using for that GT...
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
that fish I was using a Stella 14000, Zenaq Tobizo TC83/150G, Varivas PE6, 130lb leader and OTL X MTF 100gr floating stickbait.
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
gonna do a what setup vid straight after I get through this series mate. get asked that question a lot!
VeritasEIREAequitas
VeritasEIREAequitas - 6 years ago
Awesome Jonny... Epic GT action brah! Good to see Dennis hangin with you boys... cheers
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
cheers mate!
bretto
bretto - 6 years ago
hahaha funny stuff
Basic_Fishing
Basic_Fishing - 6 years ago
awesome video man a beach release is the best release plus that gt went super r fast. n that turtle encounter looked pretty awesome as well
Basic_Fishing
Basic_Fishing - 6 years ago
3 of them? far out lol its amazing how the turtles r able to eat stuff like jellyfish lol
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
cheers mate, the turtle pool was epic! there was 3 of them just chilling in there eating weed.

50. comment for GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

Jdan Quirobin
Jdan Quirobin - 6 years ago
Ooh! I will call you guys the "Dream Team" the best collaboration ever! Thanks legends!
Jdan Quirobin
Jdan Quirobin - 6 years ago
Jonny Brooks Fishing We're frothin jonny! Yeeeman
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
cheers legend! hopefully see ya again in 2019
Simon Dijkstra
Simon Dijkstra - 6 years ago
bloody bananas
808 Hawaiian
808 Hawaiian - 6 years ago
If u ever come to Oahu hawaii ill take u to an epic GT spot 20min boat ride.then crazy action
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
will get over there one day for sure man!
Brett Thompson
Brett Thompson - 6 years ago
Yeeeeeeeee BROOSKY
Lucius Larkin STOCKDALE
Lucius Larkin STOCKDALE - 6 years ago
love your work brooookksyyyyyyy, keep it up and please reply to this comment
Jonny Brooks Fishing
Jonny Brooks Fishing - 6 years ago
cheers legend! stoked ur frothing!
Michael Shaw
Michael Shaw - 6 years ago
You Guys are just too SICK for words !!!!!
Love the Videos ......
shortfishstories
shortfishstories - 6 years ago
havent watched all yet, but love it allready :), like all of your guys videos! Youre guys are amazing!Keep it up!!
Nawfel BENSEDDIK
Nawfel BENSEDDIK - 6 years ago
Crazy actions! So good!
Juan Aspi
Juan Aspi - 6 years ago
Mate soo keen for this!

Similar videos
for GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

Surf

Beach Stereotypes | Dude Perfect

793,708 likes 57,585,252 views 6 years ago

Beach Stereotypes. Love 'em or hate 'em, we all know 'em. ► PLAY our NEW iPhone/Android GAME —...

Surf

Teen Beach Movie | Surf Crazy Sing-along! |...

124,616 likes 40,565,866 views 10 years ago

Check out the official sing-a-long for Surf Crazy from Teen Beach Movie! Learn the words and sing along! Watch Teen...

Shark videos

SHARK ATTACK BEACH PRANK!! - HOW TO PRANKS

111,855 likes 25,607,496 views 8 years ago

SLEEPOVER PRANKS http://bit.ly/1AAhVxo INSTAGRAM @DennisRoady http://bit.ly/1ycRwbS MORE HOW TO PRANKS...

Shark videos

SHARK PRANK!!! Fort Lauderdale Beach

78,868 likes 24,590,744 views 10 years ago

Awesome Shark Attack footage at Ft. Lauderdale Beach SpringBreak. An Epic Prank Film Theory: How to Make A REAL...

Snorkeling

BEACH TOYS Snorkeling Adventure

77,170 likes 19,186,179 views 7 years ago

It's a super fun toy opening at the beach and snorkeling adventure by Kaycee and Rachel. Music: Beachfront...

Tropical fishing

Minecraft | TROPICAL PARADISE MOD!...

106,051 likes 11,823,519 views 10 years ago

"CAN WE GET 20,000 LIKES?!" ► Subscribe and join TeamTDM! :: http://bit.ly/TxtGm8 ► Follow Me on Twitter ::...

Related videos
to GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

Tropical fishing

Minecraft | TROPICAL PARADISE MOD!...

106,051 likes 11,823,519 views 10 years ago

"CAN WE GET 20,000 LIKES?!" ► Subscribe and join TeamTDM! :: http://bit.ly/TxtGm8 ► Follow Me on Twitter ::...

Tropical fishing

Tropical fish: Amazing freshwater fish

3,599 likes 3,484,383 views 7 years ago

Tropical fish are generally those fish found in aquatic tropical environments around the world. In this video you...

Tropical fishing

Rescuing a Tropical Fish from a ROCKY Grave!!!...

15,273 likes 2,232,869 views 7 years ago

Went out fishing with my family in the Bahamas, and there's always that one member who likes to fish but has no clue...

Tropical fishing

Clown Fish, Bluetang | Tropical Fish | Animal...

1,898 likes 1,552,682 views 7 years ago

Subscribe and watch new videos uploaded every week. ★ YouTube Channel: http://www.youtube.com/user/SmartBook... Here...

Tropical fishing

Fishing a Tropical Island

11,509 likes 1,204,043 views 7 years ago

After an eighteen hour drive and a 50km boat ride out, we found ourselves stranded on a completely isolated, tropical...

Tropical fishing

Saltwater Fishing gets me HYPED!!! Beach...

7,334 likes 858,140 views 7 years ago

I travel to Nassau, Paradise Island in the Bahamas! While other vacationers are relaxing on the beach, you can bet...

About GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!

The "GIANT TREVALLY ROCK FISHING! Part 2 Tropical Beach Release!" video is part of the category, which contains similar videos like this one.

Subscribe hot viral Aquatic videos!